sobota, 17 września 2016

Łyso mi

Rzeczy, których w ciąży nikt ci nie powiedział odc. 3672: "Ciesz się swoimi pięknymi, lśniącymi, szybko rosnącymi, pięknie kręcącymi się włosami, bo po porodzie wypadną ci wszystkie i będziesz łysa..."
Łazienka wygląda jak scena z jakiegoś horroru. Włosy! Wszędzie są włosy. Wychodzą garściami. Stadami. Szalonymi ilościami. Nie mieszczą się na grzebieniu. Walają po całym domu. Włosy w łazience, włosy w sypialni, włosy w szufladzie z dziecięcymi ubraniami, w zupie i na stole w salonie. Boje się zajrzeć do lodówki... Już nie pamiętam kiedy nosiłam rozpuszczone resztki tego co kiedyś było prawie afro! Czas pogodzić się z tym, że zostanę łysa...
A od rana jak na złość w głowie dudni piosenka:
"Łysy ojciec, łysa matka, łysy sąsiad i sąsiadka i ja także łysy byłem i się z łysą ożeniłem. Łysy ksiądz nam błogosławił łysy organista grał a po roku coś przybyło i to także łyse było."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz