piątek, 17 lutego 2017

Koci konkurs - wyniki

Dziś Światowy Dzień Kota, więc idealny dzień na ogłoszenie zwycięzców mojego kociego konkursu!

Komisja konkursowa w składzie: Pan Bezlukrowy (dygnięcie!), Matka bez lukru (dygnięcie!) i Małe Bezlukrątko (dygnięcie!) wyłoniła już zwycięzców. Wybór zwycięzcy był trudny, lecz na szczęście obyło się bez rozpadu małżeństwa i cichych dni.


Nagrodę główną w postaci Szarego Kota wygrała Beata Szczawińska
"Kot kojarzy mi się z moim mężem . Gdy jest godny to mialczy, gdy coś chce to się ociera, gdy jest zły to drapie a gdy mu dobrze to mruczy . Taki właśnie jest mój mężczyzna kochany za kota przebrany, ma cechy naprawdę kocie a gdy walczy o rodzinę to robi to jak lew"


Następnie odbyło się losowanie nagrody pocieszenia i.... dodatkowej nagrody niespodzianki!! 

Tak bardzo spodobało mi się Wasze zaangażowanie w konkurs, że postanowiłam przygotować dodatkową nagrodę, która na razie pozostanie niespodzianką :) Osoba, która ją otrzyma również została wylosowana przez żarłoczne Bezlukrątko! 

Przebieg losowania był bardzo burzliwy i pełen emocji! Losy ledwo udało się uratować przed pożarciem! Poniżej znajduje się fotorelacja!



 Nagroda pocieszenia w postaci dwóch zakochanych kotków powędruje do Pauli Dudek!


Nagroda niespodzianka powędruje do Aleksandry Ćmachowskiej!

Wszystkie Panie proszę o kontakt przez wiadomość prywatną na FB lub na adres mailowy matkabezlukru@gmail.com w nieprzekraczalnym terminie 21.02. 

W przypadku braku kontaktu ze strony zwycięzców, nagrody zostaną przekazane kolejnym osobom. 

 
pozdrawiam
Matka bez lukru
 --------
Dziękuję za odwiedziny! Jeżeli post Ci się podobał to zachęcam do komentowania tutaj albo na moim profilu na FB

2 komentarze:

  1. Oooo Dziękuję! :D haha ja proszę o przesłanie mi tej uroczo zaślinionej karteczki także :D Buziak! Lecę Cie spamować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo :) Prześlij na priv dane do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń