poniedziałek, 13 marca 2017

Dzielenie się jest fajne!

Od jakiegoś czasu mam ogromną przyjemność brać udział w projekcie "Kaszki Smakija" na platformie trnd. Cieszę się, że udało mi się zostać jedną z testerek bo osobiście uwielbiam te kaszki! Teraz miałam przyjemność skosztować wszystkich smaków i podzielić się nimi z przyjaciółmi. Bo dzielenie się jest fajne!


Ostatnio często wpadają do mnie goście, więc zawsze jest jakaś okazja żeby zjeść coś pysznego. I przy okazji poprosić ich o wypełnienie ankiety dotyczącej testowanego produktu!  Wszyscy grzecznie się na to zgadzają i powiem Wam w sekrecie, że również są zachwyceni tymi kaszkami!
Ostatnio w mojej domowej pracowni powstało kilka nowych zabawek. Między innymi taki wielki Jamnik, który trafi do prawdziwej fanki tej rasy. Oczywiście razem z pluszakiem dostanie do spróbowania jedną z kaszek. Dzielenie się jest naprawdę fajne :)




Kto jeszcze bierze udział w tym projekcie? Który ze smaków jest Waszym ulubionym?

#zakochaniwsmaku



pozdrawiam
Matka bez lukru
 --------
Dziękuję za odwiedziny! Jeżeli post Ci się podobał to zachęcam do komentowania tutaj albo na moim profilu na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz